piątek, 26 lipca 2013

Shopping

Hej :) Od niedawna w moje ręce trafiły kilka rzeczy, z których jestem zadowolona i w najbliższym czasie zaprezentuję wam w następnej notce. Więc, wybrałam spodnie alladynki we wzorki ze ściągaczami, w których zakochałam się i praktycznie codziennie mogę je nosić. Nie zapomnijmy, że coś trzeba założyć na górną cześć, więc postanowiłam wzbogacić się trzema bluzkami. Dodatkowo w czym nie mogło zabraknąć to farby do włosów "Karminowa czerwień 778" z Schwarzkopf Perfect Mousse oraz podkład, którego jak na razie nie używam, ale na wszelki wypadek musi być.







 pants/ blouse - sklep Raven
paint to hair/ backing - Rossman

ps dotycząca sesji zdjęciowej prawdopodobnie będzie tow przyszłym tygodniu i planowałam zrobić przy cudnej pogodzie, która powinna zostać taka jaka jest.

kiss, D.

1 komentarz: