piątek, 18 stycznia 2013

Strój dnia

Zrobiłam małą sesję zdjęciową na tle zimy. Wiadomo, trzeba korzystać bo zima nie trwa wiecznie, a potem będzie wielkie wyrzuty sumienia. Ja skorzystałam. Mimo, że było strasznie zimo, jestem zadowolona z rezultatów. Zrobiłam to co chciałam i nie żałuje. Ewentualnie wolałabym, żeby teraz nie leżeć w łóżku, przykrytym kocem i smarkać. Jutro jakoś się pozbieram bo zostało mi tylko tydzień ferii.

















 kurtka, szal, czapka, sweter - raven
buty - ray
kolczyki - cubus
naszyjnik, spodnie - w napotkanym sklepie
kamizelka - dość długo leżała w szafie 

xoxo


2 komentarze:

  1. wyglądasz naprawdę świetnie - kamizelka jest bardzo modna, dodaje akcentu i świetnie uzupełnia całość. ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy masz ślicznego koloru :] taki mega wesoły :]
    Zapraszam na bloga mojego i mojej siostry.
    Jesteśmy początkujące więc miło by było jak
    bys wpadła :]
    http://sisters-ola-wika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń