sobota, 2 marca 2013

stylizations

Jak mam wenę to tworzę. Biorę odpowiednie ubranie i siedzę i łączę ze sobą. Daje mi to satysfakcję, bo nie znajduję dość na to czasu, ale są dni kiedy to mogę pozwolić na małe a nie co.

Stworzyłam kilka stylizacji, które idealnie nadaje się na pogodę, którą ostatnio mamy.

1.Stylizacja dziewczęca a zarazem dając pazura w skórzanej kurtce i butach z ćwierkami, do tego kolczyki. Z nutką łagodności dodałam pastelowy sweter, prostą torbę, szal i leginsy z wzorami.
2.Głównym elementem, który przyciąga uwagę to sweter w dość nietypowym wzorem. Czarne leginsy, buty, biżuteria i niebieska torba. 
3.Stylizacja przeznaczony na co dzień. Wygodne buty, ciepły sweter, czapka i można działać. Skupiałam się, żeby świetnie nadawał się na marcowe dni. 
Love, Daria ;*

Ps Jeśli was interesuje dalsze stylizacje, które tworzę możecie się zarejestrować i polubić mój profil.
http://stylistki.pl/profil/daria1308

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz